Élet Európa egyetlen kettéosztott városában, Nicosiában.

Beszámoló öt hét után

2016/05/25. - írta: Benjamin Tompai

Nagyon más az élet Kamerunhoz képest. Ott a hét egyik csúcspontja volt, hogy írhattam a blogom, itt viszont sajnos egyszerűen nincs rá időm. Nagyon új érzés ez, de az igazat megvallva, jó tenni valamit, lefoglalni magam teljesen és érezni, hogy van értelme annak, amit csinálunk. Amikor jelentkeztem a projektre, azt hittem, hogy Cipruson majd a tipikus mediterrán hangulat lesz, minden csak szép lassan halad és nem erőltetjük meg magunk. Ahhoz képest a napi legalább 7 óra munka, és még mellé a programok lebonyolítása teljesen elveszi az időm. Amikor pedig lenne egy kevés, akkor vásárlás, főzés és takarítás. Még az új Game of Thrones részt is csak 3 nap késéssel tudtam megnézni, pedig az aztán tényleg prioritást élvez mindenhez képest.

Sajnos így kicsit elveszek a történésekben, és nem igazán tudok naprakészen lenni, pedig nagy a pörgés.
Programok, amiket eddig szerveztünk:
Open Mind – Open World – Az egyik korábbi postban már írtam róla, hogy az volt az első közösen szervezett eseményünk, ahol bemutattuk saját magunk és a terveink a következő évre.
Movie Nights - Heti rendszerességgel rendezünk filmklubot, amiknek a témáját havonta változtatjuk. Májusban francia filmeket vetítettünk, aminek nagy sikere volt. Júniusban pedig – valószínűleg az én nyomásomra – musical hónapot tartunk. (Sounds of Music, Hair, Grease)
Veggie Kitchen – Ez havi rendszerességgel szervezzük. Az elsőn sajnos elég kevesen jelentek meg, de így is egy jó hangulatú közös főzés alakult ki. Olasz és spanyol vegetáriánus ételeket készítettünk, a végén pedig befaltuk az egészet.
Quiz Night – Okéééé. Ez csak ma este lesz, szóval nem múlt idő, de már minden meg van szervezve. Remélem, hogy sikeres lesz, és ez is egy rendszeres esemény lehet az jövőben.
RadioShow – Számomra eddig ez a legnagyobb élmény, és egyben a legnagyobb kihívás is. Semmilyen korábbi tapasztalatom nincs arról, hogyan kéne vezetni egy rádióműsort. Nem is gondoltam volna magamról, hogy képes lennék rá, de egyelőre a két adás, amit levezettem vállalhatóra sikerült. Persze sok mindenen kell majd javítani. Minden csütörtökön itteni idő szerint délután négytől ötig tart, ha valaki kíváncsi lenne. Ezen a héten a vegetáriánus ételekről és a vegetarianizmusról fogunk beszélgetni, a következő hetekben pedig szeretnék vendégeket is meghívni. Itt lehet belehallgatni: http://mycyradio.eu/listenwatch-live-popup/

De ez csak a kezdet, rengeteg egyéb dolgot tervezünk megvalósítani, például: túrák, bortúrák, natural products workshop, fotózás workshop, strandjátékok, mini olimpia, jóga, élő cluedo, partyk, stb.

(Kattints a további képekért!)

Amikor meg nem elég a szervezetnél a munka, akkor elmegyünk egy helyi fesztiválra besegíteni ilyen módon:
Lassan a nyár is közelít, így elmentünk a hétvégén egy erasmusos program keretén belül egy két napos túrára. A legjobban elköltött 40 euró volt. Szállás, utazás, reggeli és open bar az esti tengerparti bulihoz. Két nap folyamatos pörgés volt. Reggel elindultunk szombaton, és csak este jutottunk a szállásra, de onnan is hamar indultunk a tengerpartra, ahol várt a vacsora és a hajnalig tartó beachparty. Másnap hajótúra ciprus egyik leggyönyörűbb partszakaszára.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.